Print this page
Η εφαρμογή Logon Call Center συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης, δίνοντας τη δυνατότητα στο χρήστη να διαχειρίζεται τις τηλεφωνικές κλήσεις και το workflow της επιχείρησης μέσα από τον υπολογιστή του.
logon-callcenter.jpg
  • Διαχείριση κλήσεων (εισερχομένων, εξερχομένων και αναπάντητων)
  • Πραγματοποίηση κλήσεων από επιλεγμένη λίστα προσώπων
  • Άμεση πληροφόρηση για θέματα που αφορούν τον συνομιλητή
  • Αυτοματοποιημένος τρόπος κλήσεων
  • Ειδικές ενέργειες όπως παραγγελιοληψία, δημιουργία νέου πελάτη, κλπ.
  • Καταγραφή σχολίων για την τρέχουσα τηλεφωνική κλήση
  • Δημιουργία και αποθήκευση αρχείου με εύκολη πρόσβαση
  • Στατιστικά στοιχεία

Τι κερδίζετε

  1. Αύξηση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των τηλεφωνικών επικοινωνιών
  2. Έλεγχος τηλεφωνικών κλήσεων για αποτροπή απώλειάς των ίδιων των κλήσεων, αλλά και των πληροφοριών που μπορεί να προκύψουν
  3. Βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και της εικόνας της επιχείρησης
  4. Δυνατότητα παρακολούθησης των τηλεφωνικών παραγγελιών για αποτροπή απώλειάς τους
  5. Μείωση του χρόνου παραγγελιοληψίας
  6. Αύξηση της προστιθέμενης αξίας του «καλαθιού» του πελάτη, μέσω της εξαγωγής πληροφοριών σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά του. Άμεσο αποτέλεσμα, η ορθότερη δρομολόγηση προωθητικών ενεργειών (ενημέρωση για αφίξεις, προσφορές κλπ.) και η πραγματοποίηση στοχευμένων πωλήσεων
logoncallcenter.png
logon-erp-solutions-2.png

Δυνατότητες/Χαρακτηριστικά

  • Λειτουργία σε περιβάλλον Windows
  • Εύχρηστο διαχειριστικό περιβάλλον με δυνατότητες ομαδοποίησης, ταξινόμησης, φίλτρων, αλλά και εκτυπώσεων σε εκτυπωτή, αρχείο pdf, εξαγωγή σε excel, html
  • Συνεργάζεται με τηλεφωνικά κέντρα που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο TAPI 2.0
  • Λειτουργεί ανεξάρτητα ή σε σύνδεση με E.R.P./C.R.M. συστήματα
  • ΠΛΗΡΩΣ συνδεδεμένο με το ERP/CRM της Entersoft,της EpsilonNet (Pylon) και της SingularLogic(Galaxy)