Print this page
logoncallcenter2.jpg
Το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης σαν εφαρμογή, δίνει τη δυνατότητα πλήρους  διαχείρισης των τηλεφωνικών κλήσεων.
Οι διαδικασίες αυτοματοποιούνται, καθώς ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις και γενικά το workflow της επιχείρησης από τον υπολογιστή του (παραγγελιοληψία κλπ.).

Ιδανικό για

Οι εφαρμογές διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων είναι ιδανικές για επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες :
  • Παροχής Υπηρεσιών, όπως εταιρείες υποστήριξης συστημάτων, τηλεφωνικών ερευνών, δικηγόροι, ιατροί κλπ.
  • Με ανάγκες μαζικών τηλεφωνικών παραγγελιών, όπως εταιρείες διανομών, food service, ψιλικά, τσιγάρα κλπ.
  • Σε γενικά πλαίσια η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να ικανοποιήσει τις ανάγκες οποιασδήποτε επιχείρησης που επιθυμεί να οργανώσει την επικοινωνία της.

Τι κερδίζετε

Τα οφέλη που μπορεί να προσκομίσει η επιχείρησή σας από εφαρμογές Call Center είναι πολλαπλά και διαφέρουν ανά περίπτωση. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Αύξηση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των τηλεφωνικών επικοινωνιών.
  • Έλεγχος τηλεφωνικών κλήσεων για αποτροπή απώλειάς των ίδιων των κλήσεων, αλλά και των πληροφοριών που μπορεί να προκύψουν.
  • Βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και της εικόνας της επιχείρησης.
  • Δημιουργία και αποθήκευση αρχείου με εύκολη πρόσβαση.
  • Παροχή άμεσης πληροφόρησης για θέματα που αφορούν τον συνομιλητή.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των τηλεφωνικών παραγγελιών για αποτροπή απώλειάς τους.
  • Μείωση του χρόνου παραγγελιοληψίας.
logoncallcenter.png
logon-erp-solutions-2.png

Δυνατότητες/Χαρακτηριστικά

  • Διαχείριση κλήσεων μέσα από την εφαρμογή (κλήση, απάντηση, αναπάντητες, προώθηση, ιστορικό και από μεταφορά transfer).
  • Έχει τη δυνατότητα καταγραφής σχολίων για την τρέχουσα τηλεφωνική κλήση.
  • Υπάρχει η δυνατότητα πραγματοποίησης παραμετρικών ενεργειών, όπως επανάκληση, καταχώριση παραγγελίας, καταχώρηση νέου πελάτη κλπ.
  • Δίνεται η δυνατότητα εμφάνισης παραμετρικών πληροφοριών, όπως στοιχεία πελάτη, τελευταίες ενέργειες πελάτη, αγοραστικές προτιμήσεις κλπ.
  • Πλήρης διασύνδεση και ολοκλήρωση με το πληροφοριακό σύστημα (Εμπορική/Πελατειακή Διαχείριση).